Verwerking van wereldwijde vragen van gasten, suppliers en collega?s via telefoon, e-mail, WhatsApp, livechat en social media
Vlotte omgang met verschillende software en andere tools, zodat je snel informatie en antwoorden op vragen kunt bieden
Informatie geven aan onze gasten over de verschillende vakantieregio’s
Het reserveren van excursies en huurauto’s
Ondersteun onze gasten met vakantie aanpassingen, klachten en noodsituaties
REQUIREMENTS
Vloeiend Nederlands en Frans gesproken en goed Engels, andere taalvaardigheden zijn een voordeel
Hoge servicegerichtheid en plezier om service van wereldklasse te bieden
Zeer goede organisatorische en communicatieve vaardigheden en assertiviteit in stressvolle situaties
Ervaring in het omgaan met telecommunicatiesystemen en office programma’s, evenals een snelle begrip van IT
Hoge flexibiliteit en veerkracht en een onafhankelijke manier van werken
Internationaal werken in een internationaal team die zich voortdurend ontwikkelt
Ervaring in een callcenter is een voordeel, geen vereiste
Bereidheid om in ploegendienst te werken, inclusief nachtdiensten
OFFER
Een 5-daagse werk week!
10-daagse training vooraf en kennismaking met het contactcentrum
Een aangename werksfeer in een internationaal team van een dynamisch bedrijf
Tijdelijk Zwitsers arbeidscontract inclusief Zwitserse particuliere ziekteverzekering (wereldwijd)
Gratis accommodatie op de bestemmingen (garantie op een eenpersoonskamer) en je heen- en terugvlucht van en naar de bestemming
Interessante en uitdagende carri?remogelijkheden binnen de Thomas Cook Group in het buitenland en op ons hoofdkantoor
Mogelijkheid van gratis taalcursussen
Mogelijkheid van verschillende toeslagen zoals nachtdiensttoeslag en servicetoeslag
Personeelskorting voor eigen vakanties
Lifestyle, plezier en nieuwe ervaringen in het buitenland
Periode
Beginnend in maart of mei, duur: tot minstens eind oktober
Plaats
Mallorca, Kreta of Faro
Apply through here: http://bit.ly/2OZ1n3w